nedeľa 25. apríla 2010

Wellington Mk.X, 311.sq RAF, Trumpeter 1/72-detaily na povrchu, dotmelovanie (131.hodina)

Pomaly pripravujem drak na biely surfacer. Dolepujem detaily zo stavebnice a z Eduard sady, Quickboost rezinové diely a zopár z vlastnej výroby.

Prívody vzduchu do karburátorv nesadli pekne rovno na kryty motorov a musel som na poslednú chvíľu dotmelovávať. Podobný problém som mal so vstupmi vzduchu do olejových chladičov. Predná strelecká veža nesadla úplne správne do trupu a musel som vzniknutý schod pracne zbrusovať, aby nakoniec nebol príliš viditeľný. Práve pre takéto "drobností" asi nikdy nebude Trumpeter tak stavebne príjemný ako napr. Tamiya alebo Hasegawa... Tiež mi moc presne nesadol spodný priehľadný diel, kde som musel tiež tmeliť, ale toto bola možno moja chyba... V podstate sú to všetko prkotiny, ktoré ale troška zdržujú stavbu.

K Wellingtonom od Trumpeteru je veľké množstvo rezinových dielov. Zatiaľ som použil napr. púzdro rámovej antény smerového radiozameriavača...
... potrubia pre núdzové vypušťanie paliva...
...hmotové vyváženia smerovky a výškoviek. Na obrázku sú spolu s tiahlami krídeliek z Eduard sady.
Krytky na nábežnej hrane krídla som vyriešil tenkým plastom, ktorý som po nalepení zoslaboval na minimálnu hrúbku. Ukáže to nakoniec krajšie, ako len v negatívnom rytí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára