nedeľa 12. septembra 2010

Jak-9D, Dakoplast 1/72


Tento kit som dokončil v júni 2001 po 31 hodinách práce. Hmm, v dnešnej dobe po toľkých hodinách by som mal maximálne zavretý trup... :) Pri stavbe som použil lepty Extratech, priamo určené pre tento kit. Kamufláž je natupovaná syntetickými Agamami z ruskej sady WW2. Zvolený marking a nálepky sú original z krabičky. Tieto nálepky boli mizernej kvality, navyše som ich nijak neošetril, teda v súčasnosti na dotyk sa lámu a odpadávajú :( Škoda že som si v 90's nekúpil viac týchto kitov. Momentálne prakticky žiadný  Yak-9 v 1/72 nie je dostupný. Tu neberiem do úvahy reedíciu-karikatúru od Airfixu. No snáď Valom po peknej sérii Jak-7 využije priestor...rád by som časom tento kúsok vymenil vo vitrínke za novú stavbu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára