pondelok 29. novembra 2010

Plastiková zima 2010, Bratislava

Už tradičná modelárska show na konci sezóny sa konala v sobotu 27.11.2010 v DK Ružinov. Zhodou okolností, moja prvá a zároveň posledná akcia, ktorej som sa osobne tento rok zúčastnil. Každoročne mám v úmysle sa aktívne zúčastniť maximálne troch až štyroch akcií. Preferujem 2 veľké show, konkrétne Modellbrno a Plastikovú zimu a k tomu jednú dve menšie-komornejšie akcie, buď Balejkův pohár v Brumove-Bylnice alebo Bulldog Fest v Liptovskom Hrádku. No žiaľ, tento rok mi vyšiel čas len na bratislávsku Plastikovú zimu. Podľa informácií poskytnutých organizátorom, zúčastnení modelári doniesli 726 modelov a ďalších cca 200 bolo prezentovaných na klubových stoloch a v záujmových grupách! Aj tento ročník Plastikovej zimy si udržal svoj už tradične vysoký štandard s bezchybnou organizáciou. Zvládnuť tak veľké množstvo modelov, účastníkov, návštevníkov, predajcov v jednom čase a na jednom mieste bez žiadneho vážneho problému alebo incidentu, tak to naozaj všetká česť a poklona! 

To, že každý si tam mohol dobré nakúpiť, resp. doplniť modelárske zásoby, už ani netreba špeciálne spomínať. Osobne, okrem každoročného doplnenia mojich zásob evergreenov a mosadzných rúrok, som rozšíril svoj kitník o 6 nových krabíc a o množstvo leptaných sád Edmodels, Extratech a AZmodel... 
Žiaľ, tento rok som sa nezúčastnil ani tradičnej afterparty, keďže som okamžite odcestoval do Trenčína si uplatniť svoje volebné právo... Takže naozaj milá akcia, ktorá zachránila môj modelársky rok 2010 :)


Ďalšie fotky niekoľkých prezentovaných lietadielok sú v Picasa galérii 1/72 a v galérii 1/48


Kvalitné fotky prezentovaných modelov vyrobil kolega KLingO z Košíc. Sú dostupné v albume Plastikova Zima 2010 (SK) 27.11.2010.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára