nedeľa 12. júna 2011

F-104G & F-104ASA Starfighter (2x Hasegawa 1/72)-príprava na nástrek kamufláže (115.hodina)

Posledný víkend som moc výrazne so stavbou nepohol. Odstráňoval som nedostatky tmelenia, ktoré sa objavili po surfaceri, nastriekal radomy, tesniace tmely na kryty kokpitov a oranžové pásy na baky F-104G. Tieto nastriekané častí teraz vymaskujem, ešte poopravujem nitovanie a idem konečne na nástrek kamufláži.

Pred nástrekom som si pripravil farby. Najprv som vyberal vhodné odtiene, ktoré som vyskúšal na plastové viečka. Nakoniec som vybrané odtiene nariedil v pomere 1:4 v prospech riedidla X-20A a nalial do braleniek s kvapátkom. S takto predprípravenými farbami sa počas striekania pracuje pohodlnejšie a čistejšie, keďže rýchlo nakvapem do pištole požadované množstvo a odtieň.

Nakoniec som na kamufláže vybral nesledujúce odtiene:

F-104G:
spodná svetlošedá: Gunze H308+ mix Gunze H308 a Tamiya  XF2 v pomere 2:1
vrchná šedá: Tamiya XF53 + Gunze H337
vrchná olivová: Tamiya XF62 + Gunze H52

F-104S ASA-M
šedá: Tamiya XF83 + mix Tamiya XF2 a XF19 v pomere 2:1

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára