piatok 3. januára 2014

Bf 109G-6, AZ model 1/72-kamufláž

Na nástrek kamufláže som použil následujúce akrylové farby:

spodná RLM 76:

1.vrstva (základ) - Tamiya XF-23
2.vrstva (rozbitie povrchu) - Gunze H.417

tmavo šedá RLM 74:

1.vrstva (základ) - Tamiya XF-63
2.vrstva (rozbitie povrchu) - Gunze H.68

stredná šedá RLM 75:

1.vrstva (základ) - Tamiya XF-53
2.vrstva (rozbitie povrchu) - Gunze H.69

Škvrny na boku trupu:

RLM 02 - Gunze H.70
RLM 75 - Gunze H.69
RLM 7č - Gunze H.68

V tomto poradí som ich aj striekal. Samozrejme, následné opravy už boli podľa potreby.

Najprv som nastriekal žltý pás na zadnej časti trupu. Ten som zalakoval s Tamiya X-22 a vymaskoval páskou. Potom nasledoval kompletný nástrek RLM76 horeuvedenými farbami ma spodok a boky draku. Nastriekal som prvé škvrny na boky trupov RLM02. následoval nástrek RLM75. Polia RLM75 som zalakoval lesklým lakom a nechal dôkladne zaschnúť. Potom som tieto polia vymaskoval a nastriekal tmavšiu RLM74.

Po dekáloch:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára