streda 13. augusta 2014

3x S-97 (La-7), Eduard 1/72 - draky, surfacer a kamufláže

Po vytmelení drakov som pomocou evergreen plastov vyrobil svorky a pánty krytov motorov. Poriadne ma vytrápili v tejto etape stavby výfuky a ich kryty. Nakoniec, po niekoľkých neúspešných pokusov využiť náznaky výfukov z kitu,  som samotné výfuky znázornil pomocou mosadznej rúrky, dohromady 42 narezaných kúskov pre všetky tri lavočky. Samozrejme, mal som problém ich prilepiť na správne pozície, proste nebolo o čo...

Lavočky pripravené na surf. Použil som  šedý Mr.Surfacer 1200.

Lavočky po surfe a následných opravách povrchu, pripravené na nástrek kamufláže.

Všetky tri budú mať klasickú československú povojnovú kamufláž, ktorá sa môže zdať ako poriadne nudná. No uvidím, ako sa mi podarí ju urobiť aspoň trocha zaujímavou...

Ako základ spodnej svetlomodrej farby som použil akrýlovú Tamiya XF-23. Jej povrch som potom rozbil s Gunze H.67 (RLM65) a zosvetloval s Gunze H.417.

Ako základ vrchnej zelenej som použil Gunze H.423 (RLM83). Jej povrch som potom rozbil s Gunze H.64 (RLM71) a ďalej patinoval pomocou 1:10 filtrov mix H.330+XF-4, H.330+XF-25. Následne som ešte použil na častí povrchu Gunze H.52 (olivová) a H.330 (tm.zelená).

Chcem ešte ďalej experimentovať s týmito povrchmi, keďže plánujem postaviť viac typov z povojnovej ČSR v tejto kamufláži. Takže toto ešte nie je finálna podoba, len aktuálny stav.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára