nedeľa 1. februára 2015

B-31 Sturmovik, 1/72 Tamiya - podvozky, draky, kamufláže

Po dokončení kokpitov som sa pustil do detailovania podvozkov. Použil som hotové detaily z PE setov Eduard a trocha cínových drôtikov.



Skompletovanie drakov. Prechody krídla trup sú v kite veľmi dobre navrhnuté, rešpektujúce paneláž, teda tmelenia bolo absolútne minimálne. Na prípravu nástreku a zjednotenie povrchu som použil Mr.Surfacer 1200 šedý. Povrch som po zaschnutí surfaceru ešte leštil s utierkami Gunze Mr.Grinding Clothes


Nástrek kamufláži. Jeden Šturmovik dostal dvojfarebnú povojnovú československú kamufláź, druhý dostal klasickú vojnovú štvorfarebnú kamufláž.





Na nástrek ruskej kamufláže som použil nasledujúce farby:

Spodná svetlomodrá AMT-7: 1.vrstva Tamiya XF-25, 2.vrstva Mr.Paint  MRP-18
Svetlohnedá AMT-1: 1.vrstva Gunze H.52, 2.vrstva Mr.Paint  MRP-15
Zelená AMT-4: 1.vrstva Gunze H.330, 2.vrstva Mr.Paint  MRP-16
Tmavošedá AMT-12: 1.vrstva Tamiya XF-69, 2.vrstva Mr.Paint  MRP-20

Na nástrek povojnovej československej kamufláže som použil nasledujúce farby:

Spodná svetlomodrá: 1.vrstva Tamiya XF-25, 2.vrstva Tamiya XF-23
Tmavozelená: 1.vrstva Gunze H.423, 2.vrstva Gunze H.303. Zvýšený kontrast medzi oboma odtieňami som redukoval filtrom 1:10- mixom 1:1 oboch farieb.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára