Dvojstavba Hellcatov je na konci. Až na niekoľko chybičiek, sa tento kit stavia veľmi príjemne. V návode je pre verziu Mk.II predpísaný čelný štítok kokpitu z verzie Mk.I. Nie je to len chyba v návode, Žiaľ, aj masky na striekanie sú len pre verziu Mk.I. Škoda, že v kite chýbajú popisky, ktoré vedia efektne oživiť povrch draku.
Použité doplnky:
- PE sady Eduard Hellcat Mk.I exterior 72528 a Hellcat Mk.II exterior 72527
- rezinové prídavné nádrže QB 72348
- Eduard mask CX308 F6F (náhrada za chýbajúce masky v kite pre Mk.II)
- popisky z arśíka nálepiek H-Models zo série "Hellcat Mk.I/Mk.II in FAA service"
Rozhodol som sa tieto modely nenitovať a radšej sa venovať patine, pri ktorej som sa inšpiroval patinovacími technikami prezentovanými Bera Karólym vo Weathering Magazine 12-Štýly. Veľmi ma to bavilo a vyskýšal som si niečo nové :)
Hellcat Mk.I FN430, 1844 Sqn FAA, P/O Hannay, HMS Indomitable, August 24, 1944
Hellcat Mk.II JZ935, 1839 Sqn FAA, HMS Indomitable, Sub-Lieutenant T. B. Speak, April 5th, 1945.
Krasna praca. Oba stroje maju "ducha" skutocnych masin vdaka nepravidelnemu realne vyzerajucemu olietaniu. Na modrom sa mi velmi paci ocmudenie/opalenie z vyfukov. Martin
OdpovedaťOdstrániťparada toto....
OdpovedaťOdstrániť