sobota 19. decembra 2015

2x Bf 109G-6AS / G-14 "Reich Defence", AZ Model 1/72

Dvojstavba na vianočno-novoročný relax. Tento kit som si už 3x vyskúšal a neočakávam žiadne vážne problémy.


Začal som jednoduchou úpravou prednej časti trupu G-14. Zabralo mi to asi 15min práce navyše. Do rezov som vlepil Evergreen profily hrúbky 0,35mm. 


Rovnaké profily som vlepil medzi polovice krídel, do koreňov ich nábežných hrán.

Skutočná stavba začína kompletáciou kokpitov. Zákaldný nástrek som urobil strednou šedou Tamiya XF-53. Viem, presnejší odtieň pre RLM66 by mal byť XF-63, Ale použitú svetlejšiu šedú mi nakoniec stmavní wash a "utopenie" kokpitu do trupu. 

Prístrojová doska, pútacie pásy a niekoľko ďalších drobných detailov je z farebnej leptanej sady RES-IM. Hlavné pútacie pásy a zameriavače doplním po zavretí kokpitov do trupov.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára