utorok 4. decembra 2018

Hurricane Mk.IA, Hasegawa 1/72 - kamufláže, marking




Kamuflážne polia som maskoval Eduard maskami CX422.


Použité farby:

Tmavá zelená: Tamiya XF-61 základ, následne som striekal Tamiya XF-81 a MRP-110. Na viac opotrebené miesta som striekal filter (1:10) mix Gunze H.330 a XF-4.

Zemitá hnedá: Tamiya XF-64 základ, následne som striekal Gunze H.72 a MRP-108. Na viac opotrebené miesta som striekal filter (1:10) mix XF-55 a H.72.

Spodná strana (Sky): Tamiya XF-21 základ, následne som striekal Gunze H.74 a MRP-118

Nálepky som nanášal pomocou roztokov Tamiya Markfit Strong a Microascale Sol. Hurricane R4175 má originál nálepky zo stavebnice. Hurricane P3889 má popisky a výsostné znaky zo stavebnice. Zvyšný marking je zo sady DK Decals 72010 Hurricane Mk.I/II československých letcov RAF. Výrobcom nálepiek v stavebnici je firma Techmod. Sú mimoriadne tenké, preto treba dávať veľký pozor pri ich nanášaní. Špecialne, popisky sa dokázali veľmi rýchlo nenávratne zošuveriť. Výrobcom sady nálepiek DK Decals je firma BOA a práca s nimi je bezproblémová.


 

1 komentár:

  1. Parada ako vzdy. Akurat siel film "Battle of Britain" tak som.sa navnadil na Hurricane.

    OdpovedaťOdstrániť