nedeľa 7. júna 2020

FM-2 Wildcat VI, 2x Arma Hobby 1:72

Horúca novinka od Arma Hobby. Už prvý pohľad na plastové rámčeky priam láka sa hneď pustiť do stavby. Keďže som práve dokončil trojicu Airfix kitov MiG-17F, tak som neodolal, dlhšie plánovaný projekt zatiaľ odložil bokom a zarezal sa práve do týchto Wildcatov. Proste mi tieto krabičky pristáli na stole vo veľmi vhodnom čase :) 
Mám za sebou dokončené kokpity a trupy sú pred uzavretím, teda niekoľko hodín práce a som s kvalitou kitu nadmieru spokojný, doslova si túto stavbu (zatiaľ) veľmi užívam.

Stavebnica má bohato vybavený kokpit. Okrem zopár káblikov je kompletne zostavený len z dielov stavebnice. Prístrojová doska sa dá variantne skompletovať z leptaného dielu alebo pomocou nálepiek. Vybral som si druhý spôsob a neľutujem. Aršík v stavebnici tiež obsahuje množstvo nálepiek drobných ovládacích prvkov bočných panelov a boxov, ktoré krásne sadli na svoje pozície a vytvorili pekný plastický výsledok. Podla mňa je to lepšie ako s použitím leptov, minimálne pre tento typ kokpitu.



Kokpit je nastriekaný základnou farbou, mixom farieb Tamiya XF-3:XF-4 v pomere 1:1. Detaily sú vymaľované vodovkami Vallejo Color a Revell Aqua.

Kokpit krásne sadol na svoju pozíciu v trupe a nijak nebraní zavretiu trupu. Stačilo len priložiť a riedkym riedidlom prejsť spoje.

Zadná stena podvozkovej šachty s ovládaním  uzavretia podvozku. Zostavené z kitu bez ďalších úprav.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára