streda 10. marca 2010

Mustang Mk.III, Academy 1/72


Mustanga som dokončil vo februári 2000 po 37 hodinách práce. Pri stavbe som prvýkrát použil resinový doplnok, konkrétne kokpit od Aires. Tak to bolo niečo nové pre mňa :) Pred stavbou som sa rozhodoval, či sa pustím do kitu od Revella, ktorý v tej dobe vydal limitku s britskými Mustangmi Mk.III, alebo do novinky od Academy, z ktorej sa dal tiež variantne postaviť RAF Mustang. Nakoniec rozhodol v prospech Academy taký detail, ako čelný štítok, ktorý sa mi zdal u Revellu dosť mimo. 

Kamufláž je tupovaná a využil som moju klasiku tej doby, teda syntetické Agamy z ich autentických sád. Nálepky sú prevzaté z nevyužitého Revell kitu. "Malcom Hood" prekryt kokpitu je vyrobený z prehľadnej acetátovej fólie. Originál bol príliš hrubý a nedál sa umiestniť na trup v otvorenom stave. Tento model je samozrejme, čo sa týka kvality stavby, dávno prekonaný, ale moja vitrína ho ešte znáša :) Pokiaľ ho niekedy nenahradím novou stavbou niektorej verzie Mustangu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára