utorok 6. júla 2010

FW 190A-8, Revell 1/72


Model bol súčasťou dvojkitu Fw 190A-8 & Hurricane Mk.IIc. Pri stavbe som použil Extratech lepty. Kamufláž je natupovaná syntetickými Agamami z autentickej sady pre Luftwaffe. Na tomto modely je vidieť, že táto technológia nanášania farieb je nedostačujúca pre tento typ kamufláže. Škvrny na bokoch trupu sú dosť nepresvedčivé.... Čo sa týka markingu, použil som originál z krabičky. Model som dokončil v marci 2001 po 34 hodinách stavby. No ešte neznalý problematiky Luftwaffe som použil do kokpitu šedú RLM02 namiesto tmavošedej RLM66 :)



Tak významný typ, ako je Fw 190A, chcem mať určite zastúpený vo svojej zbierke dokončených modelov . No v tomto prevedení sa stráca niekde v tmavších kútoch vitríny. Preto už mám pripravené ďalšie Revell kity spolu s doplnkami. Konkrétne by som rád znova postavil stíhaciu klasiku A-8 a k nej útočnú verziu F-8 v efektnej kamufláži z Tally Ho nálepkovej sady. Rád by som sa pri stavbe pokúsil vyriešiť aj nedostatok podvozkových šachiet. Preto som si dal odliať podlahy a steny týchto šachiet z Tamiya kitu Fw 190A-3, ktorý ich má ako jediný 1/72 model  fockewulfa správne vyriešené. Tak som zvedavý, nakoľko to zapasuje do Revellov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára