streda 28. júla 2010

JAS-39 Gripen, Italeri 1/72


Tento model som dokončil vo februári 2001 po 54 hodinách práce. Počas stavby som využil resinový kokpit, podvozkové šachty a výtokovú trysku z TallyHo setu. Okrem toho ešte kovové diely z leptov Eduard. Tie boli navrhnuté pre starý kit od Revellu, ale väčšina z nich sa dala pri tejto stavbe využiť. Kamufláž bola natupovaná syntetickými farbami Agama A34 (FS35237) a A24 (FS36375). Pôvodne mal kit švédsky marking, ale po prevzatí Gripenov do výzbroje českého letectva, som vymenil pôvodné dekále, za nové od Bílka. Tie však boli dosť nevýrazné a na povrchu sa mi strácajú...aj keď majú byt v low-vis prevedení, ale toto je až moc. Nálepky samozrejme že "striebria", ako u väčšiny mojich modelov z tej doby. Tiež kombinácia podvesenej výzbroje je síce technicky možná, ale nepoužívaná v AČR. Tá ostala pôvodná švédska. Ale už to nejdem upravovať. Skôr to vyrieši úplne nová stavba, keďže aj celková úroveň vyhotovenia tohoto modelu je už dlhú dobu podpriemerná.  

Potrebný hardvér na novú stavbu mám už nachystaný, nový Gripen by mal byť znova v markingu českého letectva.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára