streda 6. júla 2011

MiG-23ML Flogger G, R.V.Aircraft 1/72


Ďalšia verzia MiG-23 od firmy R.V.Aircraft. Keďže podobne ako prvá krabičková verzia MF, je aj ML spojená s históriou československého letectva, tak som na Modellbrne dlho nerozmýšľal a túto novinku som kúpil. Obsah krabičky je skoro totožný s obsahom krabičky MiG-23MF, ktorej som sa venoval v marcovom príspevku. Samozrejme odlišné sú ponúkané markingy a kamufláže a k existujúcim univerzálnym rámčekom (pre viac verzií Floggera) pribudol nový rámček s predkom trupu a sacákmi pre verziu ML. Ostatné špecifické diely pre verziu ML sú obsiahnuté už v základných rámčekoch. Jedná sa hlavne o smerové kormidlo, podvozkové nohy a IR snímač.

Na výber sú  markingy a kamufláže pre 5 mašín: ukoristená sýrska s pridanými znakmi Izraela, lýbijská, pôvodna lýbijska používaná povstalcami,  československá a ruská.  

Kit obsahuje obsahuje aj kompletnú sadu popisiek. Nanesenie ich kompletného počtu zaberie asi 1 víkend (môj skromný odhad :)

Pohľad na nový rámček pripravený pre túto verziu. Jeden pár sacákov navyše naznačuje, že ML nebude posledná verzia Floggera od R.V:

Nová predná časť trupu pre verziu ML:

Nové sacáky pre verziu ML:

Rámček čírych dielov spoločný pre verzie MF a ML. Rozdielné kryty IR čidiel, ľavý je pre MF a prvý pre ML:

Pohľad na smerové kormidlo, určené pre verziu ML:

Ostatné detailne pohľady na dva univerzálne rámčeky dielov pre všetky doteraz vydané verzie MiG-23 som pridal do pohľadu na kit MiG-23MF

Obe zakúpené stavebnice Floggerov od RV resin ma veľmi lákajú. Nebude to vôbec pohodová stavba, už je to jasné po prvom zložení trupu nasucho. Ale atraktívnosť typu, ma hecuje sa konečne do týchto kitov zakusnuť. Takže pomaly rozbieham stavbu. Začínam s kokpitom a snažím sa skombinovať originál diely z kitu s farebnými leptami od Bílka a resinovými doplnkami od Pavly. Onedlho dám zopár fotiek.

1 komentár:

  1. držím palce - nech sa podaria oba! už sa na ne teším

    marcel

    OdpovedaťOdstrániť