nedeľa 8. januára 2012

Spitfire LF Mk.IX/XVIe, 3x Sword 1/72 -drak, detaily a príprava na surfacer

Vianočno-koncoročno-novoročná dovolenka je minutá a spity nemajú na sebe ešte ani surfacer. A to som ich plánoval úplne dokončíť :) Nakoniec som nenašiel až toľko času na lepenie, ale nevadí... Spity sú takmer pripravené na nástrek surfaceru, ešte trocha opráv nitovania a zakrytie kokpitu.

Tmelil som Miliputom a opravoval hustým Mr.Surfacerom 1000 zo dna fľaštičky. Potrebný rozsah tmelenia by som porovnal s kitom Spitfire Mk.V 1/72 od Revellu.

Tak ešte malé opravy a zamaskovanie kokpitu a idem streknúť tmel Mr.Surfacer 1200.

V kite treba znížiť hĺbku zadného skla. Vyriešil som to pridaním plastového pásika Evergreen.

S potešením som zistil,že na vymaskovanie skiel sa dajú celkom slušne použiť Eduard masky navrhnuté pre Spitfire Mk.IXc od Hasegawy. Kopa nepríjemnej práce je tým ušetrená. Ešte niekoľko pohľadov do kokpitov pred ich zakrytím:

Všetky tri Spity dostali pod krídla závesníky, ktore som mierne vylepšil pomocou mosadznej tyčky. Osobne sa mi veľmi páči resinové vyhotovenie hlavní kanónov a guľometov priamo v kite, veľmi efektné...

3 komentáre: