nedeľa 19. februára 2012

Spitfire LF Mk.IX/XVIe, 3x Sword 1/72 -wash, detaily

Horné plochy po MIG Cold Grey washi. Ten som do paneláže nanášal štetcom a nechal skoro 1 deň zaschnúť. Potom som ho  uchošťuchmi navlhčenými v MIG riedidle pre washe zotieral. Po zotretí som ešte celý povrch natrel týmto MIG riedidlom a nechal zaschnúť. Podobne ako v prípade spodných plôch budem postupne opravovať častí paneláže, kde sa wash zotrel.


Spity na fotkách majú vrtule, výfuky, prekryty kokpitov a anténne stĺpiky zatiaľ nasadené len nasucho.

Spätná zrkadlá som vyrobil nové. Pôvodné z kitu sa mi moc nepáčia, to určite boli použiteľnejšie v starom kite od KP. Na výrobu som použil kúsok plastovej tyčinky a mosadzný drôtik. Do vrchov čelných štítkov som navrtal dierky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára