sobota 24. marca 2012

F-15E Strike Eagle, Revell (Hasegawa) 1/72



Ďalšia vykopávka z mojej vitrínky, ktorá by si zaslúžila náhradu. Eagla som dokončil začiatkom decembra 2002 a stavba mi trvala 76 hodín. Síce je to Revell kit, výlisky v krabičke sú však originál Hasegawa. Cca 7 až 10 rokov dozadu Revell ponúkol niekoľko zaujímavých kitov z dielne Hasegawa, ktoré boli za priaznivejšiu cenu ako ich originál japonské balenia, navyše obohatené o kvalitnejšie aršíky nálepiek. Pri stavbe som použil zoom sadu od Eduarda a povrch bol natupovaný syntetickou Agamou A.22. Zavesená výzbroj je zo zbraňových sád Hasegawa. Použitý marking je pôvodný, z kitu.

Tento model sa už nedá moc dobre zrovnávať s mojimi poslednými prírastkami, je to vlastne len taká nezaujímavá tmavošedá placka, uložená na nižšom poschodí mojej vitríny v TN. Ale samozrejme, Eagle nesmie chýbať v zbierke moderny, teda už mám nachystaný materiál na ďalšie dve stavby, konkrétne na klasickú stíhaciu F-15C a útočnú F-15E. Prevdepodobne nebudem moc vymýšľať a obe budú od U.S.AIR FORCE. Moc toho ani na výber aj tak nemám, keďže uprednostňujem európskych užívateľov, u ktorých ale Eagle nelietali... Ešte by stál za úvahu Izrael, ostatní užívatelia sú mimo môjho záujmu. Obe krabičky sú osvedčené Hasegawy, ku ktorým som už dokúpil všetky možné doplnky.

Ako noty pre stavbu som si vybral asi to najlepšie čo sa dá. Predsa len, času je tak málo a pekných kitov tak veľa. Takže až raz sa pustím do týcto dvoch kitov, chcem aby to bola už definitíva v mojej zbierke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára