Po dokončení sa spity až moc leskli, to sa mi na záver nevydarilo, čo ma začalo štvať... a tak som ich stiahol späť do TN na prestriekanie laku. Pridal som matnej bázy X-21 a po opätovnom vymaskovaní čírych a lesklých častí opatrne ofukol novým mixom. Ošlapaniny našťastie nezmizli ani pod matným lakom.
Stále mám problém s miešaním matnej bázy X-21 do lesklého laku X-22. Výsledný povrch je niekedy moc matný, niekedy moc lesklý...Našťastie už sú k dispozícii nové laky X-35 (semi gloss) a XF-86 (matt). Tak pri budúcich projektoch sa už vykašlem na X-21, len je z toho bordel na stole.
Myslím, že oprava sa vydarila, aj keď všetky zásahy po oficialnom dokončení modelu smrdia prúserom... Povrch je teraz, myslím, presvedčivejší:
Spitfire LF Mk.IXe (S-89), československé letectvo, 3.LD, Brno 1947.
Spitfire LF Mk.XVIe, 453 (RAAF) Squadron RAF, W/Cdr. Donald G. Andrews, Marec 1945.
Spitfire LF Mk.XVIe (bubletop), 302 (Polish) Squadron RAF, Sq/Ldr. Boleslaw Kaczmarek, 1945.
som si všimol že vždy robíš po 3 kusy rovnakého modelu ?
OdpovedaťOdstrániťSnažim sa 2-3 kúsky naraz. 1/72 modelom to tak svedčí, keď ich je viac vedľa seba. No a hlavne pri takejto stavbe je dosť veľká časová úspora. Väčšinou jeden model končí vo vitrínke vo Vajnoroch a druhý vo vitrínke v Trenčíne...kitov je tak veľa a času tak málo :)
OdpovedaťOdstrániť