nedeľa 1. júna 2014

2x Mirage IIIO, High Planes 1/72 - kamufláže 1.časť

Začal som s nástrekom kamufláži. Ich schémy v kite sú pre mňa mierne zmätočné, preto som si pomohol touto perfektnou publikáciou: 

Základ kamufláži je dokončený. Ešte pribudnú rozlíšenia nábežných hrán, rôznych krytiek atď. A samozrejme, A3-99 bude mať nastriekaný cez krídla veľký olivovo-šedý klín, ktorý je súčasťou experimentálnej kamufláže.

A3-25 má kamufláž streknutú následujúcimi farbami:

Svetlošedá - základ Tamiya XF-19, optrebovanie povrchu (2.vrstva) Gunze H.338
Tmavošedázáklad Tamiya XF-63, optrebovanie povrchu (2.vrstva) Tamiya XF-53
Radomzáklad Tamiya XF-1, optrebovanie povrchu (2.vrstva) Tamiya XF-69

A3-99 má kamufláž streknutú následujúcimi farbami:

Spodná šedazáklad Gunze H.307, optrebovanie povrchu (2.vrstva) Gunze H.308
Vrchná šedazáklad Gunze H.337, optrebovanie povrchu (2.vrstva) Gunze H.308
Radom - základ Tamiya XF-1, optrebovanie povrchu (2.vrstva) Tamiya XF-69

Všetky uvedené farby som mal nariedené s Tamiya X-20A v pomere 1:4 v prospech riedidla. Povrchy som zalakoval lesklým lakom Tamiya X-22. V druhom kole budem striekať uvedený olivovo-šedý klín na A3-99 a nábežné hrany oboch miražiek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára