nedeľa 10. apríla 2011

F-104G & F-104ASA Starfighter (2x Hasegawa 1/72)-kokpity (28.hodina)

Začal som pracovať na kokpitoch. Leptaná sada 73205 od Eduardu poskytuje množstvo detailov, okrem bočných panelov. Ale tie sú krásne už priamo v kite. Pre zmenu, bočné steny sú riešené v sade Eduard, ale detaily sú príliš plytké a nedostatočné (aspoň pre mňa :). Preto som bočné steny s detailami vyrobil úplne nanovo. Použil som hlavne polotovary od Evergreen a trocha  mosadzných a olovených drôtikov.

Kokpit som nastriekal akrylovou svetlo šedou Gunze H.308, bočné pulty a telo sedačiek tmavo šedou Tamiya XF.69. To bol základ. Ostatné detaily som začal vymaľovávať vodovými Vallejo Color. Sedačky sú resinové Martin Baker GQ 7A od Aires. Teraz som tak na polceste k úplnému dokončeniu kokpitov pre oba starfíky:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára