utorok 26. apríla 2011

F-104G & F-104ASA Starfighter (2x Hasegawa 1/72)-draky, tmelenie (64.hodina)

Momentálne som v štádiu tmelenia. Ešte musím tmeliť okolie sacákov, niečo málo na rozhraní medzi krídlami a trupmi a zopár opráv na záver. Kit je to pekný, ale má množstvo stôp po vyhadzovačoch na kolesách, závesníkoch, adaptéroch, atď, čo treba tiež opravovať.

Pre taliansku F-104S som riešil zavesenie modernejších Sidewinderov AIM-9L na konce krídel. Kit ponúka len riešenie zavesenia starých AIM-9B (aj to dosť zjednodušene). Závesníky som získal prerobením originál dielov z kitu-adaptérov pre AIM-9B. Samotné adaptéry sú prerobené LAU-129 z Hasegawa výzbrojného setu X72-9. Pri prerábke som sa držal fotografií z netu a výkresov v REVI č.58. Nemecká F-104G je v tomto bezproblémová, tá bude mať na koncoch krídel zavesené prídavné nádrže, teda klasika...

Na horných dvoch obrázkoch je pôvodné riešenie z kitu pre zavesenie starých AIM-9B, na spodných dvoch obrázkoch je moja prerábka pre zavesenie AIM-9L. Celé to budem mať poistené mosadzným drôtom, aby sa to po zlepení na dotyk nerozpadlo.

Už je najvyšši čas na definitívne rozhodnutie o markingoch. Teda budú to:

1. F-104G, 25+49 "Bavaria", JaBoG 32, cvičenie TAM 1980, Ramstein 
2. F-104S ASA-M,MM.6872, 5.Stormo 23.Gr, Cervia 1999


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára