nedeľa 23. decembra 2012

Spitfire Mk.IXc/Mk.XVIe, 3x AZ 1/72 - začiatok


Tradične na konci roka rozbieham stavbu Spitfira. Minulý rok som si skúsil trojstavbu deviatok od Swordu, teraz sa pustím do trojstavby tohtoročnej novinky od AZ. Spity IX od Swordu a AZ boli súčasťou môjho porovnania na tomto blogu a myslím, že sa v pohode vo vitrínke znesú vedľa seba. 

Všetky tri spity už mám onitované a začal som pracovať na kokpitoch. Leptané sady Marabu len a len chválim. Návrh kokpitu je v nich pefektný, všetko krásne licuje dohromady. Okrem nich som kokpity obohatil o zopár detailov z Evergreenov a mosadzných drôtikov a tiež pridal kabeláž z olovených drôtikov. Kniple sú pôvodné z kitu. Zdajú sa mi reálnejšie ako z leptanej sady v 2D prevedení.

Pred zavretím trupov u AZ spitov nesmieme zabudnúť na podlepenie otvorov pre výfuky. Ušetríme si tým komplikácie na záver stavby.

2 komentáre:

  1. Těším se, to budou zase parádní spity!
    Kamufláže už jsou vybrány?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pavol, po Miginách opět parádní trojstavba. Těším se na další vývoj a bedlivě sleduji. Vítek

    OdpovedaťOdstrániť