pondelok 15. decembra 2014

B-31 Sturmovik, 1/72 Tamiya - kokpity

Stavbu šturmovikov som začal nitovaním krídel o pokračoval zostavením kokpitov. Už samotný kit obsahuje veľké množstvo detailov a dielov do kokpitov, napriek tomu, som ešte pred nástrekom farby trocha detailov pridal, hlavne kabeláž a niekoľko krabičiek.

Následne prišla na rad farba. U ruských mašín WW2je to pre mňa dosť veľká neznáma, preto som sa držal manuálu kitu a použil akrylovú Tamiyu XF-22. Tu som potom zosvetloval s XF-20. Palivová nádrž za pilotom je streknutá s XF-85.

Jednotlivé detaily som potom maľoval vodovkami Vallejo a Revell Aqua. Potom som ponaliepal množstvo drobných detailov zo skutočne vydareného farebného leptu Eduard 73481. Na záver som na kokpity použil wash MiG Cold Grey a Dark Grey.


Aj takto vydetailované kokpity sadli nakoniec do trupu absolútne bezproblémovo. Toto sa málokedy zažije :)

Paralelne s kokpitmi som začal kompletovať podvozkové šachty, do ktorých som tiež použil niečo málo z Eduard leptu. Na základný nástrek som tiež použil kombináciu odtieňov X-22 a X-20.  

No síce vloženie lepidla a zahŕkanie krabičkou nebolo účinné, ale napriek tomu stavať tento kit je zatiaľ jeden veľký zážitok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára