sobota 3. januára 2015

S-102 & S-103, Eduard 1/72 - začiatok stavby, kokpity


Po S-101 logicky následujú S-102 a S-103, teda MiG-15 a MiG-15bis v československom letectve. Po kompletom onitovaní som sa pustil do skompletovania kokpitov. V tomto prípade bola robota maximálne zjednodušená, keďže som použil brassin sady 672022 a 672024.

Ako základnú farbu kokpitov som vybral šedú Gunze H.308. Detaily som vymaľoval vodovkami Vallejo a Revell Aqua. Do rezinových kokpitov som použil niekoľko detailov z farebnej PE sady, ktorá je súčasťou kitu. Takisto prístrojové dosky majú rezinový základ, na ktorý som prilepil rozmerovo upravené PE verzie z kitu. Inak žiadna iná vlastná úprava alebo doplnenie detailov, čistý brassin a trocha PE z ktiu. Našiel som len minimálne rozdiely v detailoch kokpitov S-102 a S-103. Vlastne len na pravej strane kokpitu, ale tie po vlepení sedačky sú praktický neviditeľné.





Kokpity sú pripravené na vlepenie do trupov. Tak dobre sa mi zatiaľ nikdy rezinový kokpit nezliepal dohromady. Tieto dva boli čisté klik-klak, krásne jednotlivé časti do seba zapadli bez použitia sily. Po priložení nasucho k trupom, môžem predpokladať, že nijako tieto brassinové kokpity nebudú brániť zavretiu polovičiek trupov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára