nedeľa 23. januára 2011

Meteor Mk.III, Cyber-Hobby 1/72-kokpit

Ja, ako neprevýchovaný sedemdesiatdvojkár, hodnotím všetko primárne cez cenu! Preto, ako správny škrblík, za žiadnych okolností neinvestujem do doplnkov (resiny, samolepiace lepty,...), ale vyrábam si detaily radšej sám, aby som ušetril... takúto somarinu som sa včera dozvedel, našťastie z pochybných zdrojov :lol: :grin:


V skutočnosti, na tento kit zatiaľ nič poriadne ani nie je v ponuke... Teda pomohol som si mosadzou, olovenými drôtikmi, evergreenmi, zvyškami plechov z predchádzajúcich stavieb atď. Knipel je prerobený spitfajrovský, ktorý mi ostal z predchádzajúcej stavby spita II. Po nastriekaní ešte pribudne zopár detailov. Pôvodnú sedačku z kitu vymením za resinovu sedačku a pásy, ktoré mi ostali z CMR kitu Venom FB.1


Na prístrojovú dosku som využil zvyšky zo spitov a iných britských strojov a vlepoval vystrihnuté ciferníky do kruhových otvorov plastového originálu, ktoré som predtým vybielil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára