pondelok 31. januára 2011

Meteor Mk.III, Cyber-Hobby 1/72-kokpit, motory (24.hodina)

Kokpit som dokončil. Ešte pribudne zamierovač. Interier by mal byť čierny, ale radšej som použil tm.šedú tamiyu XF-24. Detaily sú vymaľované vodovkami od Humbrol, Revell a Vallejo. Sedačka a pásy sú použitým zostatkom z CMR kitu Venom FB.1.

Po dokončení kokpitu som zlepil dohromady trup. Pred zavretím som ešte poriadne zaťažil predok rybárskymi olovkami, ktoré som popchal, kde sa dalo... Vaňa kokpitu dokonale sadla do trupu. Nebolo nutné žiadne násilie a dobrusovačky na poslednú chvíľu.

Kokpit je dobre viditeľný aj v zavretom trupe:

Dragon nasadil kvalitou a vybavením tohoto 72vého kitu laťku dosť vysoko! Jediným problémom, čo som doteraz rozoznal, sú úplne prázdne motorové gondoly pri pohľade spredu. Nevidel som ani jednú fotku "vojnových" Meteorov s nasadenými FODmi a ani by som ich nechcel na modely Meteoru mať. Preto som dorobil aspoň nahrubo trocha viditeľného hardvéru z predných častí motorov (štartér, pumpa, generátor,...). So spaľovacími komorami si netreba robiť starosti, tie spredu by neboli viditeľné.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára