piatok 21. januára 2011

OA-10A Warthog, Italeri 1/72


Tento model som dokončil v septembri 2001 a venoval som mu 66 hodín práce. Pri stavbe som použil pôvodný Eduard set 72249 (v súčasnosti už nahradený v Eduard katalógu novým, farebným). Kamufláž je tupovaná, použil som na ňu syntetické  Agamy A24 a A34. Na závesníky som zavesil všetko, čo bolo v kite. V súčasnosti už by som takú blbosť nevyrobil, no môžem to ospravedlniť, že to je stroj z nejakej výstavy :)

Warthog je unikátny typ, ktorý sa mi osobne veľmi páči, aj keď na výber markingu je len jediný užívateľ. Tak postupne, v rôznych akciách na nete a súťažiach, som si dokupoval materiál na ďalšiu budúcu stavbu. A znova Italeri kit, v mierke 1/72 doteraz žiadnym výrobcom v kvalite neprekonaný. K tomu resinový kokpit Aires 7050 a Eduard BigEd 7213, obe položky určené práve na Italeri kit.  

Už keď mám robiť stroj v americkom markingu, tak dám prednosť USAFE, ktoré sú väčšinou nasadzované do horúcich oblastí ako prvé. Preto som si zohnal dekálový aršík 7204b od Astra Decals , určený práve na stroje USAFE z Spangdahlem Air Base "SP". Aršík obsahuje aj kompletnú sadu popisiek. Takže snáď raz nahradím v mojej vitrínke model postavený v 2001, nakúpené mám...A vraj všetci sedemdesiatdvojkári sú škrblíci, ako niektorí experti tvrdia :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára