pondelok 10. januára 2011

Spitfire Mk.Ia, 313.sq RAF, Tamiya 1/72-kamufláž a marking (58.hodina)

Stavba spita bola doteraz nezvyčajne rýchla. Bolo to vďaka vzácnej kombinácii dovolenka+kit v kvalite Tamiya.


Drak po surfe. Použil som Gunze Mr.Surfacer 1200, ktorý som po zaschnutí vyleštil.

Nástrek kamufláže. Farby som použil tie isté ako u predchádzajúcej stavby Hurricana Mk.I:


Dark Green - Gunze H.330 (1.vrstva), Tamiya XF-81 (2.vrstva) 
Dark Earth - mix 2XF-52:1XF-64 (1.vrstva), Gunze H.72 (2.vrstva) 
Duck Egg Blue - XF-21 (1.vrstva), Gunze H.74 (2.vrstva)

Výroba nápisu "Provident" ako nálepky. Keďže tento nápis má v aršíku nálepiek zlý formát a farbu, navyše je len jeden, na ľavú stranu, tak som využil rekonštrukciu tohoto nápisu od kolegu z  modelfóra.cz Frantu Šrédla. Návrh som upravil z Zóner Media Explorer a v PowerPointe. Následne som to vytlačil na domácej atramentovej tlačiarni Canon na biely decal papier Expert Choice. výsledok som zafixoval nástrekom lesklého acr. laku Tamiya X-22.

Nanesenie nálepiek. Popisky sú originál z kitu, marking z MPD aršíka, nápisy "Provident" a malé sériové čísla R7205 na sky páse sú vlastná výroba. Nálepky na povrchu som usádzal vodičkami Microscale Set&Sol.

Keďže mi dovolenka skončila, tak dokončovanie trocha potrvá...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára