streda 27. januára 2010

F-104 ASA Starfighter, Hasegawa 1/72


Model som dokončil v októbri 1997 a staval som to 46 hodín. Tento kit od Hasegawy považujem za najkvalitnejšiu F-104 v mierke 1/72. Je to čistá krabička a ani neboli použité žiadne doplnky, iba som mierne vylepšil kokpit a podvozkové šachty. Kamufláž som tupoval syntetickými Agamami. Použil som nálepky zo stavebnice, akurát talianske výsostné znaky som vyrobil v menšom prevedení, aké sa využívali u Starfighterov v 90's. Patina prakticky žiadna, len som trocha zvýraznil paneláž ceruzkou 0,3mm. Riadené strely AIM-7 a AIM-9 boli použité z Hasegawa výzbrojného setu.

Aj vzhľad tejto F-104 trpí po vyše 10ich rokoch na to, že som nijak v tej dobe neošetroval lepenie nálepiek, žiaľ. Žiadne vodičky typu Set&Sol, alebo Tensol&Adhesol... Navyše tieto nálepky boli typické Hasegawa plecháče. Pretože povrch nie je nijak fixovaný lakom, ale iba natretý Bistrolom, dali by sa nálepky odstrániť z povrchu a nanovo poriadne aplikovať nové. Na záver potom streknúť finálny lak. Ale v tomto prípade už to nebudem robiť, skôr uprednostním novú stavbu toho istého kitu.

1 komentár:

  1. pekna praca aj lietadlo je zaujimave raketa bez vztlaku s polomerom otacania skoro jak polomer zemegule :D lietal by s tym len samovrah ale z modelarskeho hladiska bomba mohol by si mi dat nejake rady ohladom natierania a tupovania bo tiez robim statcom

    OdpovedaťOdstrániť