utorok 5. januára 2010

Petljakov Pe-2FT, Bílek (Airfix) 1/72

Len tak na pobavenie, ukazujem druhý najstarší model z mojej vitrínky. Dokončil som ho v septembri 1993. V tomto roku sa začali predávať prvé modely od Bílka v sáčkovom balení. Bol to výber kitov od Italeri a Airfix. Podľa mňa, na tú dobu veľmi dobrý nápad. Nálepky v týchto sáčkoch boli myslím od Propagteam a veľmi dobre sa s nimi pracovalo. Výber kamufláži bol tiež väčšinou veľmi atraktívny.

V tomto roku som si kúpil aj svoju prvú striekaciu pištoľ. Bol to ruský Aerograf. A práve "peška" bola prvým kitom, na ktorom som si Aerograf vyskúšal. Poháňaný bol požíčaným chladníčkovým kompresorom. Počas stavby som kompletne preryl paneláž a od nuly postavil predný a zadný interiér posádky. Kamufláž som si odvodil z ruských vojnových predpisov, ktoré boli publikované v časopise LK, v rubrike Malé letectvo, niekedy v roku 1988. Táto kamufláž je streknutá syntetickými Revellkami a spodná strana svetlo modrou liehovou Agamou. Tieto liehovky sa tuším začali vyrábať práve v 1993 (alebo o rok skôr?). Patina podobná ako u Ju 88A, teda iba striebornou farbou a nastruhanou tuhou. Ešte žiadne zvýrazňovanie paneláže som vtedy nerobil.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára