sobota 16. januára 2010

MIG-23ML Flogger G, Academy 1:72



Tento model som dokončil v októbri 1996. Išlo o prestavbu kitu MiG-23S na verziu ML. Predĺžoval som predok-radom, prerábal smerové kormidlo, podvozkové nohy a hromadu ďalších detailov, na ktoré si už ani nespomínam. Pri stavbe neboli použité žiadne doplnky. Kokpit a iné detaily boli vyrobené z toho, čo dom dal. Model bol komplet tupovaný syntetickými Agamami. RS R-60 boli použité zo starej karikatúry MiG-29 od Revellu, RS R-24 sú z nejakého ruského výzbrojného setu. Výsostné znaky a číselný kód 2410 som vyskladal zo zvyškov nálepiek rôznych modelov KP. Žiaľ, teraz až príliš striebria. V tej dobe som nepoužíval žiadne vodičky na usádzanie dekálov, maximálne nejaký mix octa a lepidla Hercules...

Ešte pred nedávnom som sa zahrával s myšlienkou, že tento kit trocha zrekonštruujem, lebo sa mi nechce ísť do novej stavby kitu od Zvezdy. Mierne airbrushom opravím kamufláž, vymením čísla a znaky, trocha zvýrazním paneláž... Ale po oznámení nových kitov-shortrunov od RV Resin, som túto myšlienku odložil ad acta. Tak snáď sa dočkáme, keď nie, tak predsa len obnovím tento model. Však do tmavého kúta vitríny bude stále fajn.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára