pondelok 1. novembra 2010

3x Hawk 100 series - popisky a marking (278.hodina)

Nálepky sú na svojom mieste. Bolo to celkom zábavné nanášať niekoľko desiatok low-vis popisiek na tie dva kamuflované kúsky. 


Na aussie Mk.127 som použil aršík Model Alliance MA-72112 "Commonwealth Hawks", ktorý obsahuje aj množstvo popisiek. 


Na juhoafrickú Mk.120 som načal aršík Model Alliance MA-72155 "World Air Update No.1". Popisky sú hlavne z predchádzajúceho aršíka MA-72112, zopár z aršíka Model Alliance AAF-7226 "Hawk 127". Na oba šedé Hawky som taktiež využil zopár stencils z origoš Airfix aršíka. 


Na kanadskú CT-155 som využil aršík Leading Edge 72.64 "NFTC Hawk Mk.115/CT-155".


Všetky dekále som krotil roztokmi Microscale Set&Sol. Pracovalo sa s nimi vynikajúco, až na to, že tie drobné šedé popisky sa mi strácali na podobne šedom povrchu, dosť na nervy robota...


Príprava na nástrek hlavných podvozkových šachiet. Strekol som ich lesklou Tamiya X-2

Druhé kolo šablónovania-príprava na nástrek povrchových detailov

Mk.127

Mk.120

CT-155

Spoločné fotky:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára