piatok 11. februára 2011

B-17G Flying Fortress, Academy 1/72


Boeinga som dokončil v novembri 2001 po 119 hodinách práce. Spotreboval som v ňom 3 sady fotoleptaných dielov od Eduarda (interiér, exteriér a bombovnica). Kamufláž je tupovaná syntetickými farbami. Horná olivová je Humbrolka 66, spodná šedá Agama A3. Červené markingy sú natupované matnou Agamou. Nálepky sú z aršíka od Propagteamu. Povrch bol na záver ošetrený riedeným Bistrolom. Proste moja technológia tej doby :)

Môj úplne prvý model plazivca, ktorý som v mojom živote dokončil :) Ale iba ako doplnok k B-17. Je zo sady plazivcov od Academy. Stál ma 9 hodín práce.

V súčasnosti je tento model už skôr strašidlom ako ozdobou mojej vitríny. Chcelo by to výmenu, ale to by som musel nabrať sily na novú stavbu. Pre zmenu by to mohla byť vynikajúca novinka od Revellu. Aj keď pre troma rokmi som si zadovážil znova tento Academy kit v limitovanej edícii "Special Nose Art Edition" so skutočne kvalitnými nálepkami od Cartografu, plus ďalšie QB resinové doplnky a farebné Eduard sady. Ale Revell proste prekonal...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára