nedeľa 16. októbra 2011

MiG-23MF & MiG-23ML, R.V.Aircraft 1/72-kokpity, trup (30.hodina)

Predné častí trupov som uzavrel a tým skončil hlavnu prácu okolo kokpitov, ktoré sú zlepencom originálnych váň z kitu, dielov z Bílek farebných leptov, sedačiek od Pavly a vlastnej tvorby. Našťastie to nakoniec všetko vošlo do trupov bez veľkých problémov. Teráz sa sústredím na predné častí nad palubkou  a steny za sedačkami.

Predné častí trupov som prepchal rybárskymi olovkami. Pre istotu viac, lebo netuším, že ako to bude nakoniec stáť. Hlavne MF mali dosť výrazný sklon dozadu...

Medzi kryt radomu a trupom som pridal plastové pásiky. Je to z opatrnosti, kvoli spevneniu spoja, keďže riešenie v kite je iba na tupo.

Predné častí trupov sú pohromade. Ešte budem trocha tmeliť spoje. Priemery krytov radomov som musel mierne zbrusovať, aby sadli k trupom hladko.

Čakanie na resinové sady si skracujem kompletovaním výzbroje. Keďže lepenie riadiacich plošiek k trupom rakiet je zdĺhavá a otravná práca, rozložím si ju radšej do času stavby...na záver by som to asi naráz už psychicky nezvládol :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára