nedeľa 22. januára 2012

Spitfire LF Mk.IX/XVIe, 3x Sword 1/72 -kamufláže

Na nástrek kamufláži som použil následujúce farby a odtiene:


  • Dark Green - Gunze H.330 (1.vrstva), Tamiya XF-81 (2.vrstva)        
  • Ocean Grey - Gunze H.331 (1.vrstva), Tamiya XF-82 (2.vrstva)   
  • Medium Sea Grey - XF-83 (1.vrstva), mix 2XF-2:1XF-19 (2.vrstva)     
  • Sky - XF-21 (1.vrstva), Gunze H.74 (2.vrstva)


Všetky horeuvedené farby sú nariedené v pomere 1:4 v prospech riedidla (Tamiya X20A). Je to už môj osvedčený postup, ktorý som použil na Hurricane Mk.IIb a Meteor F Mk.III. Striekal som to pištolkou H&S Evolution s tryskou 0,15mm. Kamuflážne polia sú streknuté od ruky, Akurát rozhranie spodnej MSG s hornými farbami DG a OG je vyšablónované páskou. Na záver som povrchy nastriekal akrýlovým lakom Tamiya X22 (riedenie 1:4 v prospech riedidla).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára