pondelok 27. mája 2013

L-13A Blaník, CMR 1/72 - povrchová úprava, 2.časť

Do 24 hodín znova blaník zmenil svoju farbu :) Nakoniec som sa rozhodol naostro vyskúšať nové farby Mr.Paint. Začal som s MRP-3 Super Silver Metalic, ktorá bude základom pre ďalšie rozlišovanie NMF paneláže. Na to použijem ďalšie dostupné odtiene MRP-8 Duralaluminium a MRP-9 White Aluminium. Ale to až po miernom zalakovaní a niekoľkodňovom zaschnutí povrchu...

Prvý dojem z farieb? Je to myslím výborné. Pre istotu som striekal s tryskou 0,4mm. A to preto, aby som sa vyhol prípadnému zasychaniu v užšom priemere a následnému vyprskávaniu farby.  Dôvody: nepoznám ešte tieto farby a nijak som ich neriedil...Striekal som až pri 2 bar, ale s "priškrtenou" tryskou, teda s minimálnym záberom ihly, z väčšej diaľky od modelu a s intenzívnym pohybom pištole. Teda robil som len taký rozprach farby a na viac vrstiev...Predsa len pre začiatok, istota je istota a radšej opatrrne :) Ale výsledok je celkom OK myslím, teda prvý test považujem za úspešný. Zrejme sa nám tu rodí zaujímavá alternatíva k obľúbeným Alcladom 2.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára