sobota 21. decembra 2013

MiG-21MF & MiG-21MFN Fishbed-, RV Aircraft 1/72 - nálepky

Po niekoľkých večeroch sú všetky popisky a marking na svojich miestach. Popisky sú z Eduard aršíkov D72004. Po dekáloch sú povrchy zalakované pre ďalšiu prácu lakom Gunze GX100. Nálepky som krotil roztokom Tamiya Mark Fit Strong

MiG-21MF, #7714:

Tu už začínajú kompromisy medzi potrebným a možným. Napr. drobné emblemy na prednej ľavej strane trupu pred 7714 majú byť vyblednuté žlté. Ale taký dekál nemám, mám len nevýrazné šedé z milky 7713. Tiež ešte rozmýšľam, ako vyšisovať slovenské znaky a biele emblémy štvorčíslia. Uvidím, čo sa s tým dá urobiť a aké schopností mám, aby som to na záver nezabil. Slovenské znaky, poskladané 7714, žlté značky katapult.kresla a drobné nápisy "MiG-21MF" sú z aršíka "MiG-21 in Czechoslovak, Czech and Slovak Service" vydaného Mudr. Marcelom Kunecom. Je to veľmi užitočný aršík. Zvyšok markingu je z kitu.

MiG-21MFN, #5581:

V tomto prípade musím trocha utlmiť čierne popisky, upraviť tygriu výzdobu na krídlach, keďže dekál z kitu je rozmerovo navrhnutý na plechy z kitu, ale ja som použil plechy z RES-IM leptanej sady. Tiež musím tygrie farby ešte domaľovať na výškové kormidlá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára