utorok 21. októbra 2014

2x S-101 (Jak-23 Flora), Special Hobby 1/72 - trup

Oba kity už mám kompletne onitované
Príprava trupov na ich zalepenie. Kit je skutočne bohatý na detailne komponenty a  všetky z nich musia byť skompletované pred zavretím trupu. Takto vyzerajú polovičky trupov pred ich zavretím. V podstate, okrem zopár drobných detailov v kokpite a oloviek na vyváženie, je všetko súčasťou krabičky:


Trupy som zlepoval dohromady na etapy. Je to vzhľadom k tomu, že predsa len je tam množstvo podzostáv, ktoré boli predtým prilepené k jednej polovici a na ktoré treba brať ohľad aby presne sadli. Všetky tieto rezinové diely a aj kokpit s prístrojovkou sadli veľmi pekne, ale predsa len, nedovolil by som si to zlepiť dohromady na jeden šup.

Začal som zlepovať odzadu smerom dopredu. Polovičky trupov, deliacu prepážku vstupu vzduchu a kokpit som lepil s klasickým lepidlom Revell Contacta, resinové diely (čelo motora, podvozkové šachty, výtoková tryska) boli zlepené sekundovým lepidlom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára