pondelok 1. decembra 2014

2x S-199 Mezek, KP 1/72 - HOTOVO

Mezky sú dokončené. Kit ma príjemne prekvapil, bola to pre mňa relax stavba. Príliš som sa nehral s nejakými úpravami a som si vedomý množstva vecných nedostatkov...Myslím, že veľakrát je v konečnom dôsledku na pohľad dôležitejšia tenká kruhová anténa z leptu, alebo mosadzné hlavne z kanónov, ako nejaká chýbajúca krytka, alebo drobný detail v paneláži.

S výberom markingov som si nedal veľa práce. Pre úvodnú dvojstavbu mi úplne vyhovovali tie z krabičky. Jeden stroj má klasickú zelenošedú kamufláž a druhý neskoršiu tmavozelenú.

Mezek od KP sa mi páči a už teraz mám v pláne postaviť aspoň 5 ďalších v československom markingu. 

Použité doplnky:

-farebná PE sada RES-IM PE72018
-masky RES-IM CM72012
-vacu prekryty kokpitu AML (len odsúvateľná bublina)

Hlavne 20mm kanónov a pitotky sú nanovo vyrobené z mosadze.


Avia S-199.461, 18.LP, Plzeň-Bory 1951-53:

Avia S-199.500, 4.LP, Plzeň-Bory 1952:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára