nedeľa 3. mája 2015

F-100D/F Super Sabre, 2x Trumpeter 1/72 - draky. 2.časť

Ako som uviedol v predchádzajúcom príspevku z tejto stavby, snažím sa upraviť  nesprávny prierez sacáku v kite za pomoci jeho zakrytia F.O.Dom. Ten si však musím vyrobiť.

1. Najprv som si z plastovej doštičky vyrezal predné častí krytiek s upraveným tvarom na spodnej strane (viac oblúkový)

2. Tieto vyrezané krytky som prilepil na vstupy sacákov s tým, že na spodnej časti mierne prečnievajú nad prierez sacáku o upravený oblúk. Na hornej strane presne kopírujú tento prierez.
3. Z alobalu som si vystrihol podobný tvar ako majú plastové kryty v predchádzajúcom kroku, ale rozšírený po celom obvode o cca 3mm. Ešte pred ich nalepením na predky trupov som naniesol trocha 2-zložkového tmelu na tvarovú úpravu spodku trupu v jeho prednej častí. Potom som nalepil vystrihnuté prierezy z alobalu na predné plastové prierezy.

4. Na záver som alobalové častí prehol cez hrany sacákov a pridal šnúry uchytenia F.O.D.ov
 

Pokračujem v príprave drakov. Najviac práce zabralo lepenie krytiek z PE sád Eduard na trupy a krídla. Tie som najprv ešte na planžete vybrúsil na spodnej strane, aby vôbec držali na plastovom povrchu po nalepení seknďákom. Po nalepení na povrch drakov som ešte brúsil ostré hrany týchto krytiek.


Ešte dorobím a dolepím niekoľko detailov, začístím a odmastím povrchy a bude následovať surfacer.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára