streda 14. októbra 2015

2x FW 190A-8, Eduard 1/72


Pridávam sa aj ja ku kolegom, ktorí už stihli zarezať do tejto horúcej novinky od Eduardu. Nitovať nebudem, a ušetrený čas radšej venujem tupovacej patine, ktorá sa mi zapáčila na pŕave dokončených Hellcatoch.

Hneď na začiatku ma trocha potrápil kokpit. Aby sa vaňa kokpitu vôbec vošla do trupu, treba vyhodiť plastovú spodnú časť prístrojovky a použiť len PE častí tejto dosky. Dohromady zlepená plastová časť s PE dielmi sa jednoducho nezmestí do trupu, je to príliš hrubé. Taktiež treba byť mimoriadne opatrný v presnosti vlepovania dielov do vnútra trupu, aby tento sa dal uzavrieť, napr. protipožiarnej prepážky, alebo hornej časti prístrojovej dosky so zamierovačom, ktorý sa vlepuje už v tejto úvodnej časti stavby. Teda v následujúcich stavbách tohoto kitu už budem dobre poučený :)

Kokpit som nastriekal akrylovou farbou Tamiya XF-63, ktorú som následne zosvetloval s XF-82 a zalakoval s X-22. Zopár detailov som doplnil, napr. púzdro pre mapy, alebo valcové krytky na podlahe, inak to je čistá krabička






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára