piatok 4. decembra 2015

2x FW 190A-8, Eduard 1/72 - HOTOVO

Až na zopár detailov to bola stavba z profipackov. Ako doplnky som použil rezinové kolesá Eduard 672080 a rezinové výfuky Eduard  672085. Hlavne 20mm kanónov sú vyrobené z mosadzných rúrok priemeru 0,5mm a dĺžok 14mm pre vnútorné a 9mm pre vonkajšie kanóny.

Na záverečné zalakovanie povrchu som použil Mr.Paint 127 Super Clear Matt. Prvýkrát som skúsil tento lak a som veľmi spokojný.

Po zavretí trupov to už bola celkom bezproblémová stavba. Lepenie prístrojových dosiek, vkladanie kokpitov do trupov a samotná kompletizácia trupov si vyžaduje mimoriadnú pozornosť a presnosť lepenia, inak to spolu nesadne... Poučil som sa pre budúce stavby tohoto kitu. A predpokladám, že ich bude ešte veľa, keďže z nového Royal classu si viem predstaviť stavbu minimálne 8 markingov, tak sa mi páčia...


Maj. Walter Dahl, Stab/JG 300, Jüterbog, Germany, December 1944
 I./JG 11, Darmstadt, Germany, Spring, 1945


1 komentár:

  1. Oba su perfektne...maju "ducha" skutocneho lietadla. Vsetko tak akurat...takyto styl sa mne osobne velmi paci. Ak zas tento googloid da komentar 2x tak pardoon:) Martin

    OdpovedaťOdstrániť