pondelok 20. júna 2016

Spitfire Mk.IXc Late, Eduard 1/72


Bez otáľania som sa pustil do horúcej novinky od Eduarda, kultového typu Spitfire Mk.IX. Začal  som zostavovaním dvoch brassin kokpitov určených pre tento kit. začal som prípravou jednotlivých častí kokpitu, ktoré sú samostatne vhodné na striekanie a ďalšie spracovanie. Jednotlivé diely brassinu pasujú do seba excelentne.
Ako základnú šedozelenú farbu som použil akrýlovú Tamiya XF-71. Sedačka je streknutá odtieňom XF-68. Ostatné detaily sú vymaľované vodovými farbami Vallejo a Revell Aqua. Po vymaĺovaní som kokpity jemne zalakoval lesklým lakom Gunze GX100. Na rad prišiel wash Ammo Mig 1618 Deep Brown a záverečný matný lak MRP-127.

Vane kokpitov sú uzavreté a pripravené na vlepenie do kokpitov. Práca s touto brassinovou sadou bola absolútne bezproblémová, všetko presne sadlo.

Brassinove kokpity krásne a bez násilia sadli do trupov.

2 komentáre: