streda 13. júla 2016

Spitfire Mk.IXc Late, Eduard 1/72 - kamufláž, marking

Pred nástrekom kamufláže som nastriekal Sky trupové pásy a invazné pruhy. Všetky majú šírku 6mm, čo predstavuje v 1/72 približne 18".

Na kamufláž som použil už moju tradičnú kombináciu farieb pre RAF:

Dark Green - Tamiya XF-61 (1.vrstva), Tamiya XF-81 (2.vrstva) 
Ocean Grey - Gunze H.331 (1.vrstva), Tamiya XF-82 (2.vrstva)    
Medium Sea Grey - XF-83 (1.vrstva), mix 2XF-2:1XF-19 (2.vrstva)   

Pásy Sky sú kombináciu farieb Tamiya XF-21 a Gunze H.74.
Popisky a marking sú originál z kitu. Práca sa nálepkami bola vynikajúca. Na povrchy som ich "usádzal" pomocou prípravku Tamiya Mark Fit Strong.

2 komentáre:

  1. Nádhera!!!
    Kamufláž si striekal od ruky?
    Na modelfórum som ti poslal súkromnú správu.

    Laco Nagy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Laco, na MF už nemám prístup. Kľudne mi napíš na vilinsky.pavol(zav)gmail.com

      Odstrániť