utorok 27. decembra 2016

S-89 (Spitfire LF Mk.IXe), 3x Eduard

Moja už tradičná vianočno-koncoročná viacstavba spitov. Tento rok je to moja stavba 5., 6. a 7. nového kitu Eduard. Rozhodol som sa pre stavbu s využitím maximálneho možného počtu doplnkov.

Kokpity sú Eduard Brassin 672112 Základná šedozelená farba je Tamiya XF-71. 

Skompletované draky. Vrchné kryty motorov sú Eduard brassin 672124. Potreba tmelenia spojov je minimálna. Úplne postačuje hustý surfacer. Po zaschnutí tmeleného spoja stačí vyčistiť a vyhladiť tento spoj uchošťuchom navlhčeným v levelling riedidle.

Rozhrania kamuflážnych polí som vymaskoval s maskami Eduard CX421

Kamufláže sú nastriekané. Použil som už pre mňa klasické kombinácie farieb RAF:

Dark Green - Tamiya XF-61 (1.vrstva), Tamiya XF-81 (2.vrstva) 
Ocean Grey - Gunze H.331 (1.vrstva), Tamiya XF-82 (2.vrstva)    
Medium Sea Grey - XF-83 (1.vrstva), mix 2XF-2:1XF-19 (2.vrstva)   

Pásy Sky sú kombináciu farieb Tamiya XF-21 a Gunze H.74.

Zástreky pôvodných znakov RAF a príletových markingov som znázornil nástrekom farieb Tamiya XF-61, Gunze H.302 a H.69.
 
 
 

 Všetko je už pripravené na nanesenie popisiek a markingov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára