nedeľa 12. februára 2017

Spitfire Mk.XVIe (bubletop), 2x Eduard 1/72 - marking, kamfláž


Po skompletovaní draku som na zjednotenie povrchu použil šedý striekací tmel Mr.Surfacer 1200. Následne som povrchy vyleštil utierkou Mr.Grinding Cloth jemnosti 3000. 


Rozhrania kamuflážnych polí som vymaskoval s maskami Eduard CX421
Žlté nábežné hrany maskujem a striekam až po dokončení kamuflažného nástreku. Pod žltú farbu najprv nastriekam jemnú vrstvu bielej farby.

Na kamufláže som použil klasické kombinácie farieb RAF:

Dark Green - Tamiya XF-61 (1.vrstva), Tamiya XF-81 (2.vrstva) 
Ocean Grey - Gunze H.331 (1.vrstva), Tamiya XF-82 (2.vrstva)    
Medium Sea Grey - XF-83 (1.vrstva), mix 2XF-2:1XF-19 (2.vrstva)  

Marking pre oba modely som vybral z dualcomba. Popisky sú výrobkom Eduard, výsostné znaky a marking sú od Cartografu. V oboch prípadoch sa mi s nálepkami pracovalo vynikajúco. Pri ich usádzaní som si pomohol roztokom Microscale Sol.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára