utorok 1. mája 2018

MiG-21MF Interceptor, 2x Eduard 1/72

Stavbu tejto aktuálnej novinky som začal zostavením dvojice brassin kokpitov 672180.
Sedačky bez vlastných úprav a vylepšení.
 
Na nástrek základnej interiérovej ruskej zelenej som pužil farbu MRP-1. Základná farba sedačiek je stredná šedá Tamiya XF-53. Drobné detaily sú vymaľované vodovkami Vallejo a Revell Aqua.
Pustil som sa do jedinej úpravy tohoto setu. Bočné steny a pulty som zbrúsil a vymenil za leptané diely z profipack farebnej sady. Síce mi to bolo veľmi ľuto odstrániť krásne detaily, ale v uzavretej rezinovej vani by som nebol schopný tak presne a ostro vyfarbiť všetky jednotlivé polia tlačidiel, žiaroviek a iných detailov. Ich náhrada sa mi zdala vo výsledku ako menšie zlo...
 
Jednotlivé komponenty kokpitu k sebe krásne sadli a ich zlepenie spolu bolo absolútne bezproblémové. Sedačky sú zatiaľ usadené nasucho. Prilepím ich až v záverečnej časti stavby.
Veľkým prínosom tejto brassin sady je tiež do detailu prepracovaný predný prekryt prítrojovej dosky so znázornením zamierovača a kabeláže pred ním.




1 komentár:

  1. Perfektny interier, sedacky ako skutocne ozaj tazko verit ze je to 1:72. To budu krasne Migy!

    OdpovedaťOdstrániť