nedeľa 27. januára 2019

JA 37C/D JaktViggen, Tarangus 1/72 - trup 1.časť

Po vlepení vane kokpitu som začal pracovať na zlepení trupu. V prípade tohoto kitu to vôbec nebude jednoduché zlepenie dvoch polovičiek. Trup je "rozrezaný" až na 6 častí. Je to z dôvodu univerzálnej konštrukcie stavebnice, ktorá je takto pripravená na postupné vydávanie všetkých verzií Viggenov.
 Spoje hornej a dolnej prednej častí trupu som tmelil surfacerom 1000. Následne som opravoval tmelením poškodenú paneláž.
 
 

 Na vnútorné strany obrácačov ťahu motora som znázornil štruktúry.

V tomto kroku som prilepil vonkajšie častí nasávačov vzduchu a prednú časť trupu s krytom radara. Spoje som tmelil s Tamiya Polyester Putty (žltý tmel) a s AK Standard Putty (Šedý tmel).

Spojenie prednej a zadnej časti trupu. Zatiaľ len nasucho... 

1 komentár:

  1. Pekne "rozkuskovany" trup. Ides super, ten kompresor z motora vyzera ako skutocny.

    OdpovedaťOdstrániť