nedeľa 9. februára 2020

MiG-17F & LiM-5, 3x Airifx 1/72 - začiatok stavby

  Začal som stavbu trojice kitov Airfix. V čase vydania tohoto kitu, teda v decembri 2019, už boli k dipozícii  doplnky od firmy Eduard. Konkrétne masky, lepty a rezinové kolesá. Ďalej som okrem iného zainvestoval do sústružených hlavní a pitotiek od poľskej firmy Master.

Na úvod som sa pustil do prípravy kokpitov. Tie sú nadizajnované podobne ako v kite MiG-15 od Eduarda. Pred nástrekom základnej interiérovej farby som použil niekoľko detailov zo sady leptov.

V stavebnici je sedačka viac podobná pre MiG-15. Mal som síce k dispozíci tri rezinové sedačky KK-2 od Pavla Models, tie však boli prepravou dosť poškodené a na priame použitie nevyužiteľné. Preto som skombinoval nadbytočné plastové kusy z kitov MiG-15 od Eduard s vrchnými rezinovými časťami zo spomínaných rezinov KK-2. Nakoniec som pridal zopár drobných detailov. Po nastriekaní a vymaľovaní prídu na rad pútacie pásy z Eduard leptov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára